AccueilAccueil  Dernières imagesDernières images  RechercherRechercher  S'enregistrerS'enregistrer  ConnexionConnexion  

Partagez
 

 BIANKA ✖ where there is desire, there is gonna be a flame. where there is a flame, someone's bound to get burned.

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas 
AuteurMessage

➸ BIBICHE IS YOUR GODDESS.
V. Bianka-Lynn Hart

V. Bianka-Lynn Hart
BIBICHE IS YOUR GODDESS.
✖ PÂTISSERIES VENDUES : 851
✖ EN CUISINE DEPUIS LE : 19/05/2012

MessageSujet: BIANKA ✖ where there is desire, there is gonna be a flame. where there is a flame, someone's bound to get burned.   BIANKA ✖ where there is desire, there is gonna be a flame. where there is a flame, someone's bound to get burned. Icon_minitimeDim 30 Déc - 15:38


Valentina Bianka-Lynn Hart

20 ans ✝ Américaine ✝ Compliqué ✝ Mannequin & étudiante en littérature



WHAT YOU SHOULD KNOW... Née à San Diego ♈ A quitté SD pour la Russie à l'âge de dix ans ♈ Son père possède une entreprise d'électronique ♈ Adore faire du sport avec ses amis ♈ Fait parti du groupe des très enviés "je mange un max mais je ne prends pas un gramme" ♈ Est naturellement brune mais est devenue blonde ♈ A joué dans une série ultra populaire en Russie à 16 ans ♈ A 18 ans, elle a signé un contrat avec une grande agence de mannequinat ♈ Elle a beaucoup voyagé ♈ Bianka souhaite devenir prof de littérature ♈ A délaissé ses études lorsqu'elle est tombée dans la drogue ♈ Bianka était méconnaissable lorsqu'elle était en manque ♈ Personne à part son dealer et Nahyl, n'était au courant de son penchant excessif pour la drogue ♈ Depuis un moment, elle s'est bougée pour devenir une meilleure personne ♈ Elle parle le Russe couramment ♈ Elle a fait beaucoup de une de magazines ♈ A ralenti au niveau des joints ♈ Ne boit que très rarement ♈ Joue très bien du piano ♈ Adore se taper des délires un peu foufou ♈ Est fille unique ♈ A une cicatrice sur la tempe gauche suite à une chute ♈ Fascinée par les séries fantastiques ♈ Déteste les séries médicales ♈ Ne va jamais au cinéma ♈ Est revenue début décembre à San Diego après de longues semaines passées en Russie, qui l'ont presque métamorphosé ♈ S'est pas mal éloignée de sa famille ♈ A retrouvé le chemin de l'Université ♈ Son changement de mode de vie lui fait le plus grand bien... More soon guys !
musclor.
Revenir en haut Aller en bas

➸ BIBICHE IS YOUR GODDESS.
V. Bianka-Lynn Hart

V. Bianka-Lynn Hart
BIBICHE IS YOUR GODDESS.
✖ PÂTISSERIES VENDUES : 851
✖ EN CUISINE DEPUIS LE : 19/05/2012

MessageSujet: Re: BIANKA ✖ where there is desire, there is gonna be a flame. where there is a flame, someone's bound to get burned.   BIANKA ✖ where there is desire, there is gonna be a flame. where there is a flame, someone's bound to get burned. Icon_minitimeDim 30 Déc - 15:38







KENZIE S. HOLLISTER
what ; you said what ?

◭ ◭ ◭
lorem ipsum.

ISALYNE-C. GRIMALDI
what ; you said what ?

◭ ◭ ◭
lorem ipsum.




ANYA SISLEY-PETROVITCH
what ; you said what ?

◭ ◭ ◭
lorem ipsum.

H. CASTIEL REYNOLDS
Roommate !

◭ ◭ ◭
lorem ipsum.




TYPE YOUR NAME
what ; you said what ?

◭ ◭ ◭
lorem ipsum.

TYPE YOUR NAME
what ; you said what ?

◭ ◭ ◭
lorem ipsum.


Spoiler:


Dernière édition par V. Bianka-Lynn Hart le Dim 30 Déc - 16:51, édité 3 fois
Revenir en haut Aller en bas

➸ BIBICHE IS YOUR GODDESS.
V. Bianka-Lynn Hart

V. Bianka-Lynn Hart
BIBICHE IS YOUR GODDESS.
✖ PÂTISSERIES VENDUES : 851
✖ EN CUISINE DEPUIS LE : 19/05/2012

MessageSujet: Re: BIANKA ✖ where there is desire, there is gonna be a flame. where there is a flame, someone's bound to get burned.   BIANKA ✖ where there is desire, there is gonna be a flame. where there is a flame, someone's bound to get burned. Icon_minitimeDim 30 Déc - 15:38







NAHYL DËYAN WEBSTER
what ; you said what ?

◭ ◭ ◭
lorem ipsum.

HOOK C. SILVER
You're like a brother to me

◭ ◭ ◭
lorem ipsum.




PRANAV T. ZIEGLER
what ; you said what ?

◭ ◭ ◭
lorem ipsum.

BERNIE N. COMBER
Hospital looks hot with ya, my friend

◭ ◭ ◭
lorem ipsum.




BN-THETYS HART
Blood ties are stronger.

◭ ◭ ◭
lorem ipsum.

TYPE YOUR NAME
what ; you said what ?

◭ ◭ ◭
lorem ipsum.


Spoiler:


Dernière édition par V. Bianka-Lynn Hart le Jeu 3 Jan - 22:15, édité 2 fois
Revenir en haut Aller en bas

➸ BIBICHE IS YOUR GODDESS.
V. Bianka-Lynn Hart

V. Bianka-Lynn Hart
BIBICHE IS YOUR GODDESS.
✖ PÂTISSERIES VENDUES : 851
✖ EN CUISINE DEPUIS LE : 19/05/2012

MessageSujet: Re: BIANKA ✖ where there is desire, there is gonna be a flame. where there is a flame, someone's bound to get burned.   BIANKA ✖ where there is desire, there is gonna be a flame. where there is a flame, someone's bound to get burned. Icon_minitimeDim 30 Déc - 16:52

    Je veux tout plein de copains... V'nez BIANKA ✖ where there is desire, there is gonna be a flame. where there is a flame, someone's bound to get burned. 2916035490
Revenir en haut Aller en bas

BIANKA ✖ where there is desire, there is gonna be a flame. where there is a flame, someone's bound to get burned. Sans_t15
V. Alec Grey

V. Alec Grey
✖ PÂTISSERIES VENDUES : 205
✖ EN CUISINE DEPUIS LE : 26/12/2012

MessageSujet: Re: BIANKA ✖ where there is desire, there is gonna be a flame. where there is a flame, someone's bound to get burned.   BIANKA ✖ where there is desire, there is gonna be a flame. where there is a flame, someone's bound to get burned. Icon_minitimeDim 30 Déc - 16:52

Moi je veux être ton coupain BIANKA ✖ where there is desire, there is gonna be a flame. where there is a flame, someone's bound to get burned. 2357399559 BIANKA ✖ where there is desire, there is gonna be a flame. where there is a flame, someone's bound to get burned. 933664793
Revenir en haut Aller en bas

➸ BIBICHE IS YOUR GODDESS.
V. Bianka-Lynn Hart

V. Bianka-Lynn Hart
BIBICHE IS YOUR GODDESS.
✖ PÂTISSERIES VENDUES : 851
✖ EN CUISINE DEPUIS LE : 19/05/2012

MessageSujet: Re: BIANKA ✖ where there is desire, there is gonna be a flame. where there is a flame, someone's bound to get burned.   BIANKA ✖ where there is desire, there is gonna be a flame. where there is a flame, someone's bound to get burned. Icon_minitimeDim 30 Déc - 17:02

    Oh, quelle bonne surprise, Alec BIANKA ✖ where there is desire, there is gonna be a flame. where there is a flame, someone's bound to get burned. 1251743502
    Soyons copaaains alors ! -Russe & Américain hein BIANKA ✖ where there is desire, there is gonna be a flame. where there is a flame, someone's bound to get burned. 4153354820-, tu veux du positif, négatif, compliqué ? BIANKA ✖ where there is desire, there is gonna be a flame. where there is a flame, someone's bound to get burned. 2970661624
Revenir en haut Aller en bas

Anya Sisley-Petrovitch

Anya Sisley-Petrovitch
✖ PÂTISSERIES VENDUES : 226
✖ EN CUISINE DEPUIS LE : 20/12/2012

MessageSujet: Re: BIANKA ✖ where there is desire, there is gonna be a flame. where there is a flame, someone's bound to get burned.   BIANKA ✖ where there is desire, there is gonna be a flame. where there is a flame, someone's bound to get burned. Icon_minitimeDim 30 Déc - 17:12

J'me barre demain mais avant d'oublier notre futur lien je préfère poster histoire que tu me réserves une petite place avant le rush qui va se précipiter sur ta fiche en mode jesuisunesuperstar BIANKA ✖ where there is desire, there is gonna be a flame. where there is a flame, someone's bound to get burned. 175176866
Je veux que du pooooooositif, c'est tout ce que je sais BIANKA ✖ where there is desire, there is gonna be a flame. where there is a flame, someone's bound to get burned. 2970661624 BIANKA ✖ where there is desire, there is gonna be a flame. where there is a flame, someone's bound to get burned. 3684740496
Revenir en haut Aller en bas

BIANKA ✖ where there is desire, there is gonna be a flame. where there is a flame, someone's bound to get burned. Sans_t15
V. Alec Grey

V. Alec Grey
✖ PÂTISSERIES VENDUES : 205
✖ EN CUISINE DEPUIS LE : 26/12/2012

MessageSujet: Re: BIANKA ✖ where there is desire, there is gonna be a flame. where there is a flame, someone's bound to get burned.   BIANKA ✖ where there is desire, there is gonna be a flame. where there is a flame, someone's bound to get burned. Icon_minitimeDim 30 Déc - 17:13

Mais il n'a jamais mis les pieds en Russie et ne connait que deux trois mots BIANKA ✖ where there is desire, there is gonna be a flame. where there is a flame, someone's bound to get burned. 1881463262
Avec toi je veux bien de tout BIANKA ✖ where there is desire, there is gonna be a flame. where there is a flame, someone's bound to get burned. 2916035490 C'est encore un lien très nul dans ma tête mais ils pourraient être coupains de sport BIANKA ✖ where there is desire, there is gonna be a flame. where there is a flame, someone's bound to get burned. 1518395336 Et on ferait évolué mais je sais pas trop comment BIANKA ✖ where there is desire, there is gonna be a flame. where there is a flame, someone's bound to get burned. 117745182
Revenir en haut Aller en bas

➸ BIBICHE IS YOUR GODDESS.
V. Bianka-Lynn Hart

V. Bianka-Lynn Hart
BIBICHE IS YOUR GODDESS.
✖ PÂTISSERIES VENDUES : 851
✖ EN CUISINE DEPUIS LE : 19/05/2012

MessageSujet: Re: BIANKA ✖ where there is desire, there is gonna be a flame. where there is a flame, someone's bound to get burned.   BIANKA ✖ where there is desire, there is gonna be a flame. where there is a flame, someone's bound to get burned. Icon_minitimeDim 30 Déc - 18:44

    Anya ➸ MDR tu es prévoyante BIANKA ✖ where there is desire, there is gonna be a flame. where there is a flame, someone's bound to get burned. 1294853530. T'inquiète je te garde une place bien au chaud, avec un super lien positif cela va de soi ! BIANKA ✖ where there is desire, there is gonna be a flame. where there is a flame, someone's bound to get burned. 2970661624. Elles ont toutes les deux vécues en Russie d'après ce que j'ai vu. En 2002, Bianka débarquait avec ses parents pour s'installer près de Moscou. Elles auraient pu être dans la même école, être amies puis du jour au lendemain, Bianka n'a plus eut de nouvelles d'Anya et aucun enseignant n'a voulu lui dire la vérité sur son départ (puisque c'était bien trop compliqué et tout ça :/). Puis elles vont se retrouver à San Diego seulement aujourd'hui, fréquentant la même université ? Bianka, dès son retour à SDiego en mai, a totalement déserté l'Université puisqu'elle était totalement droguée, pas du tout dans une optique de poursuite de ses études, le gros bazar quoi. Puis là, elle est partie quelques semaines en Russie pour faire le point, et elle est revenue, complètement changée et elle retourne à l'Université donc ça expliquerait les retrouvailles tardives ? BIANKA ✖ where there is desire, there is gonna be a flame. where there is a flame, someone's bound to get burned. 820959219

    Alec ➸ Dommage BIANKA ✖ where there is desire, there is gonna be a flame. where there is a flame, someone's bound to get burned. 1881463262. Bah non la base du lien est pas mal ! Est-ce que ton beau Alec est un type fréquentable ? (je ne parle pas de sa réputation à SD suite à ce qu'il a fait à son père et tout ça) BIANKA ✖ where there is desire, there is gonna be a flame. where there is a flame, someone's bound to get burned. 2970661624

Revenir en haut Aller en bas

BIANKA ✖ where there is desire, there is gonna be a flame. where there is a flame, someone's bound to get burned. Sans_t15
V. Alec Grey

V. Alec Grey
✖ PÂTISSERIES VENDUES : 205
✖ EN CUISINE DEPUIS LE : 26/12/2012

MessageSujet: Re: BIANKA ✖ where there is desire, there is gonna be a flame. where there is a flame, someone's bound to get burned.   BIANKA ✖ where there is desire, there is gonna be a flame. where there is a flame, someone's bound to get burned. Icon_minitimeDim 30 Déc - 19:56

Non, oui, je vois BIANKA ✖ where there is desire, there is gonna be a flame. where there is a flame, someone's bound to get burned. 1881463262 Il est parfaitement fréquentable BIANKA ✖ where there is desire, there is gonna be a flame. where there is a flame, someone's bound to get burned. 2357399559
Revenir en haut Aller en bas

Kenzie S. Hollister

Kenzie S. Hollister
✖ PÂTISSERIES VENDUES : 132
✖ EN CUISINE DEPUIS LE : 16/12/2012

MessageSujet: Re: BIANKA ✖ where there is desire, there is gonna be a flame. where there is a flame, someone's bound to get burned.   BIANKA ✖ where there is desire, there is gonna be a flame. where there is a flame, someone's bound to get burned. Icon_minitimeDim 30 Déc - 20:56

Comme promis BIANKA ✖ where there is desire, there is gonna be a flame. where there is a flame, someone's bound to get burned. 2970661624 BIANKA ✖ where there is desire, there is gonna be a flame. where there is a flame, someone's bound to get burned. 2496382268 BIANKA ✖ where there is desire, there is gonna be a flame. where there is a flame, someone's bound to get burned. 2472899277
Revenir en haut Aller en bas

A. Fiona Wilson

A. Fiona Wilson
✖ PÂTISSERIES VENDUES : 66
✖ EN CUISINE DEPUIS LE : 30/12/2012

MessageSujet: Re: BIANKA ✖ where there is desire, there is gonna be a flame. where there is a flame, someone's bound to get burned.   BIANKA ✖ where there is desire, there is gonna be a flame. where there is a flame, someone's bound to get burned. Icon_minitimeJeu 3 Jan - 21:43

moi moi moi, je veux un lien avec toi BIANKA ✖ where there is desire, there is gonna be a flame. where there is a flame, someone's bound to get burned. 2357399559 BIANKA ✖ where there is desire, there is gonna be a flame. where there is a flame, someone's bound to get burned. 811500621
Revenir en haut Aller en bas

Anya Sisley-Petrovitch

Anya Sisley-Petrovitch
✖ PÂTISSERIES VENDUES : 226
✖ EN CUISINE DEPUIS LE : 20/12/2012

MessageSujet: Re: BIANKA ✖ where there is desire, there is gonna be a flame. where there is a flame, someone's bound to get burned.   BIANKA ✖ where there is desire, there is gonna be a flame. where there is a flame, someone's bound to get burned. Icon_minitimeSam 5 Jan - 10:47

V. Bianka-Lynn Hart a écrit:
    Anya ➸ MDR tu es prévoyante BIANKA ✖ where there is desire, there is gonna be a flame. where there is a flame, someone's bound to get burned. 1294853530. T'inquiète je te garde une place bien au chaud, avec un super lien positif cela va de soi ! BIANKA ✖ where there is desire, there is gonna be a flame. where there is a flame, someone's bound to get burned. 2970661624. Elles ont toutes les deux vécues en Russie d'après ce que j'ai vu. En 2002, Bianka débarquait avec ses parents pour s'installer près de Moscou. Elles auraient pu être dans la même école, être amies puis du jour au lendemain, Bianka n'a plus eut de nouvelles d'Anya et aucun enseignant n'a voulu lui dire la vérité sur son départ (puisque c'était bien trop compliqué et tout ça :/). Puis elles vont se retrouver à San Diego seulement aujourd'hui, fréquentant la même université ? Bianka, dès son retour à SDiego en mai, a totalement déserté l'Université puisqu'elle était totalement droguée, pas du tout dans une optique de poursuite de ses études, le gros bazar quoi. Puis là, elle est partie quelques semaines en Russie pour faire le point, et elle est revenue, complètement changée et elle retourne à l'Université donc ça expliquerait les retrouvailles tardives ? BIANKA ✖ where there is desire, there is gonna be a flame. where there is a flame, someone's bound to get burned. 820959219
Oh ce serait un lien de folie ça BIANKA ✖ where there is desire, there is gonna be a flame. where there is a flame, someone's bound to get burned. 2472899277
2002, c'est pile poil l'année où Anya a été ramenée aux Etats-Unis, mais c'est aussi la seule année où elle a vécu à Moscou (dans une banlieue défavorisée), parce qu'avant ça elle était à Saratov. Mais du coup elles auraient fréquenté la même école quand elles avaient 10 ans et auraient été de supers amies, genre des meilleures amies d'école tu vois ? l'époque où on se fait des amis juste en demandant un échange de billes ou d'autocollants Puis Anya a été rapatriée à SD et l'une et l'autre n'ont plus jamais eu de nouvelles. Et du coup là on pourrait faire des retrouvailles dix ans après, une fois que Bianka est revenue de son voyage en Russie et qu'elle a repris le chemin de l'université. Elles ont changé depuis donc physiquement, elles ne peuvent se dire que vaguement quelque chose, mais leurs prénoms vont les mettre sur la piste et là PAFF : le choc BIANKA ✖ where there is desire, there is gonna be a flame. where there is a flame, someone's bound to get burned. 117745182 BIANKA ✖ where there is desire, there is gonna be a flame. where there is a flame, someone's bound to get burned. 2781712978
Revenir en haut Aller en bas

➸ BIBICHE IS YOUR GODDESS.
V. Bianka-Lynn Hart

V. Bianka-Lynn Hart
BIBICHE IS YOUR GODDESS.
✖ PÂTISSERIES VENDUES : 851
✖ EN CUISINE DEPUIS LE : 19/05/2012

MessageSujet: Re: BIANKA ✖ where there is desire, there is gonna be a flame. where there is a flame, someone's bound to get burned.   BIANKA ✖ where there is desire, there is gonna be a flame. where there is a flame, someone's bound to get burned. Icon_minitimeDim 6 Jan - 15:28

    Les copains, Alec, Fiona, Kenzie... Je vais chercher pour nos liens, et si j'ai quelque chose, je vous propose tout ça par MP BIANKA ✖ where there is desire, there is gonna be a flame. where there is a flame, someone's bound to get burned. 312592122

    Anya, ça claque grave ! Ça va être trop mignon leurs retrouvailles BIANKA ✖ where there is desire, there is gonna be a flame. where there is a flame, someone's bound to get burned. 1251743502. Tu pourras commencer notre sujet please ? BIANKA ✖ where there is desire, there is gonna be a flame. where there is a flame, someone's bound to get burned. 2916035490
Revenir en haut Aller en bas

A. Fiona Wilson

A. Fiona Wilson
✖ PÂTISSERIES VENDUES : 66
✖ EN CUISINE DEPUIS LE : 30/12/2012

MessageSujet: Re: BIANKA ✖ where there is desire, there is gonna be a flame. where there is a flame, someone's bound to get burned.   BIANKA ✖ where there is desire, there is gonna be a flame. where there is a flame, someone's bound to get burned. Icon_minitimeDim 6 Jan - 20:04

Je fais pareil alors I love you
Revenir en haut Aller en bas

Anya Sisley-Petrovitch

Anya Sisley-Petrovitch
✖ PÂTISSERIES VENDUES : 226
✖ EN CUISINE DEPUIS LE : 20/12/2012

MessageSujet: Re: BIANKA ✖ where there is desire, there is gonna be a flame. where there is a flame, someone's bound to get burned.   BIANKA ✖ where there is desire, there is gonna be a flame. where there is a flame, someone's bound to get burned. Icon_minitimeDim 6 Jan - 22:40

V. Bianka-Lynn Hart a écrit:
    Anya, ça claque grave ! Ça va être trop mignon leurs retrouvailles BIANKA ✖ where there is desire, there is gonna be a flame. where there is a flame, someone's bound to get burned. 1251743502. Tu pourras commencer notre sujet please ? BIANKA ✖ where there is desire, there is gonna be a flame. where there is a flame, someone's bound to get burned. 2916035490
Oh oui oui oui BIANKA ✖ where there is desire, there is gonna be a flame. where there is a flame, someone's bound to get burned. 2781712978 je fais ça demain sans faute et je te mpotte dès que c'est terminé BIANKA ✖ where there is desire, there is gonna be a flame. where there is a flame, someone's bound to get burned. 2496382268
Etttt je file t'ajouter à mes liens BIANKA ✖ where there is desire, there is gonna be a flame. where there is a flame, someone's bound to get burned. 2970661624
Revenir en haut Aller en bas


Contenu sponsorisé

MessageSujet: Re: BIANKA ✖ where there is desire, there is gonna be a flame. where there is a flame, someone's bound to get burned.   BIANKA ✖ where there is desire, there is gonna be a flame. where there is a flame, someone's bound to get burned. Icon_minitime

Revenir en haut Aller en bas
 

BIANKA ✖ where there is desire, there is gonna be a flame. where there is a flame, someone's bound to get burned.

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut 
Page 1 sur 1

 Sujets similaires

-
» TODAY IS GONNA BE THE DAY ∞ Peeta.
» (m) ALEX PETTYFER you're gonna wish you never had met me
» + we're gonna die young (sweeny)
» Julian E. Hastings - Parfois ce qu’on désire le plus au monde ne se produit pas, et parfois les choses auxquelles on ne se serait jamais attendu arrivent.
» Diana ◭ Look how beautiful my face is, and you're gonna believe in god.

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
SEA SUGAR AND SAN DIEGO™ :: 
 :: RENCONTRES EXPRESS :: COPAINS COMME COCHONS
-